RSS FeedНовини

  • Поделиться в VK
  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 369

31 травня 2025 року

У Каразінському університеті відбулася апробація навчальних курсів у межах проєкту SMART-PL

У Каразінському університеті відбулася апробація навчальних курсів у межах проєкту SMART-PL

У межах реалізації проєкту SMART-PL («Персоналізована модель навчання на основі віртуального навчального середовища інтелектуального викладання “Навчання без обмежень”») успішно відбулося масштабне тестування, у якому взяли участь 187 учасників – студентів і представників різних галузей знань. Тестування стало важливим етапом апробації інформаційно-тестового курсу, що розробляється в рамках SMART-PL і спрямований на розвиток компетенцій відповідно до Європейської класифікації ESCO.

Два блоки тестових завдань: компетенції майбутнього

Перший блок. «Розробник баз даних» (2521.3 ESCO)

Учасники проходили тестові завдання, створені для оцінювання 13 ключових компетенцій фахівця з баз даних, серед яких:

  • застосування політики інформаційної безпеки,
  • створення моделей даних,
  • визначення вимог замовника,
  • створення резервних копій,
  • тестування ІКТ-запитів,
  • використання баз даних та написання супровідної документації.

Для кожної компетенції було розроблено 25 питань, загалом 325 тестових завдань, спрямованих на оцінювання теоретичної підготовки, практичних навичок та аналітичного мислення.

Другий блок. «Дизайн інтерфейсу користувача» (2513.3 ESCO)

Тестування охопило 16 компетенцій, важливих для фахівців з UI-дизайну, зокрема:

  • оцінювання взаємодії користувачів із додатками,
  • створення каркасу веб-сайту,
  • розроблення графічних рішень,
  • проведення UX-досліджень,
  • тестування доступності,
  • переклад вимог у візуальний дизайн,
  • робота з мовами розмітки.

Для кожної компетенції створено 20 тестових завдань, загалом 320 питань, що дозволяють комплексно оцінити професійні знання та креативні здібності.

Тестування допомогло визначити рівень:

  • теоретичної підготовки,
  • практичних умінь у роботі з базами даних та UI-дизайном,
  • аналітичних навичок,
  • комунікації з клієнтами та документування технічних процесів,
  • готовності до вирішення реальних професійних завдань.

Особливістю оцінювання стало те, що до нього долучилися не лише студенти IT-спеціальностей, але й представники інших напрямів, що дало можливість оцінити рівень цифрових компетентностей широкої аудиторії.